چون کلا یه رم دیگه گرفتم. قبلیه ripjaw v 8gb بود الان ripjaw4 16gb
امتحان نکردم ببینم از رمه یا نه ولی دیروز یبار بلو اسکرین bad pool head داد وقتی داشت بالامیومد ویندوز یبارم امروز memory managment داد. بایوس بتا نصب کردم میتونه از اونم باشه؟
کاربر شهرسختافزار
چون کلا یه رم دیگه گرفتم. قبلیه ripjaw v 8gb بود الان ripjaw4 16gb
امتحان نکردم ببینم از رمه یا نه ولی دیروز یبار بلو اسکرین bad pool head داد وقتی داشت بالامیومد ویندوز یبارم امروز memory managment داد. بایوس بتا نصب کردم میتونه از اونم باشه؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks